این سایت انواع فایل های آموزشی متنی در زمینه های مختلف را با کیفیت بالا در اختیار کاربران قرار می دهد.

برنامه اندرویدی آموزش طراحی سایت با وردپرس


 
امروز قصد داریم تا شما را با برنامه اندرویدی آموزش طراحی سایت با وردپرس آشنا کنیم که به راحتی بر روی گوشی های دارای اندروید ۴٫۴ به بالا نصب می شود و قابل استفاده است.
 
آموزش ساخت سایت
چرا سایت اینترنتی ؟
همان طور که می دانید سایت های اینترنتی خیلی در حال پیشرفت هستند و در زمینه های مختلفی نیز کار می کنند و مدیران این سایت ها با جذب کاربران می توانند به درآمدهای فوق العاده ای هم برسند و کسب و کار خودشان را رونق دهند.
چه طور سایت طراحی کنیم ؟
ساخت سایت و در کل داشتن یک سایت اینترنتی از چند راه ممکن است. یکی از این روش ها این است که شما با هزینه کردن زیاد تمام مراحل ساخت و مدیریت سایت خودتان را به شرکت های سازنده سایت بدهید تا تمام کارها را برای شما انجام دهند که این روش یکسری مزایا و معایب دارد.
یا اینکه از سایت هایی که بصورت آماده و با یک هزینه ای سایت را به شما تحویل می دهند استفاده کنید و یا اینکه خودتان خیلی راحت این کار را یاد بگیرید و سایت و یا فروشگاه اینترنتی مورد نظرتان را خودتان طراحی کرده و بسازید و هر زمان که نیاز به تغییر در آن هم داشتید به راحتی این کار را انجام دهید.
چرا وردپرس ؟
وردپرس یکی از بهترین و پرطرفدارترین سیستم سایت ساز یا همان CMS دنیا ایت که راه اندازی و یاد گیری آن راحت تر از سیستم های دیگر است و ما هم در این آموزش از این سیستم برای ساخت سایت اینترنتی استفاده می کنیم.
چرا برنامه اندرویدی آموزش طراحی سایت با وردپرس ؟
همان طور که می دانید گوشی های هوشمند این روزها کاربرد زیادی در زندگی ما دارند و در همه جا هم در کنار ما هستند. پس یکی از بهترین گزینه ها برای آموزش همین برنامه ها و اپلیکیشن های اندرویدی می باشند که ما هم در اینجا برنامه اندرویدی آموزش طراحی سایت با وردپرس را تهیه کرده ایم که با تهیه و نصب آن به راحتی و در هر زمان و مکانی می توانید از آن استفاده کنید.

  انتشار : ۵ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 45

دیدگاه های کاربران (0)

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ است.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما