این سایت انواع فایل های آموزشی متنی در زمینه های مختلف را با کیفیت بالا در اختیار کاربران قرار می دهد.

آموزش ورد 2013


آموزش ورد ۲۰۱۳ | آموزش word 2013

در اینجا قصد داریم تا شما را با آموزش ورد ۲۰۱۳ ( Word 2013 ) آشنا کنیم و همان طور که می دانید این نرم افزار از گروه مایکروسافت آفیس است و خیلی پرکاربرد می باشد که در این آموزش می توانید خیلی سریع و راحت این نرم افزار و کارکرد آن را یاد بگیرید و از آن استفاده کنید.

آموزش ورد 2013

نصب نرم افزار آفیس

همان طور که می دانید نرم افزار ورد یکی از نرم افزار های زیر مجموعه آفیس می باشد که شامل برنامه های زیادی می باشد و ورد نیز یکی از آنها می باشد.

با نصب بسته آفیس تمام این نرم افزارها از جمله ورد نیز به راحتی نصب شده و قابل استفاده می باشند و نیازی به هیچ کار اضافه ای نیست.

پس از نصب آفیس نرم افزار ورد ۲۰۱۳ را باز کنید. با ، باز کردن ورد یک صفحه مشاهده می کنید که در سمت چپ آن پروژه هایی را که باز و ایجاد می کنید را برای شما نمایش می دهد و در سمت راست این صفحه نیز الگوهایی برای شکل پروژه شما وجود دارد که با توجه به نوع پروژه خود می توانید هر کدام را که خواستید با یک کلیک انتخاب کنید و یا اگر هم الگویی نخواستید می توانید Blank document را انتخاب کنید تا یک صفحه خالی بدون الگو برای شما باز شود که معمولا و در اکثر موارد از این گزینه استفاده می شود. با انتخاب این گزینه یک صفحه خالی برای نوشتن و یک سری گزینه و منو در بالای آن برای شما باز خواهد شد که این صفحه همان صفحه اصلی نرم افزار ورد است که با آن سر و کار داریم.

قسمت های اصلی آموزش ورد ۲۰۱۳

قسمت منوهای دسترسی سریع با اطلاعات سند:

این قسمت در بالاترین بخش صفحه وجود دارد که یک سری منو و گزینه در آن است که برای دسترسی سریع می باشد و قابلیت اضافه کردن منو و گزینه های جدید را دارد. برای اضافه کردن گزینه جدید به آن کافی است روی فلش آن کلیک کنید و سپس در لیست باز شده هر کدام از گزینه ها را که نیاز دارید با تیک دار کردن و کلیک کردن بر روی آن به راحتی به این بخش اضافه می شود و برای حذف آن نیز همین راه را رفته و تیک آن را بردارید.

در این بخش نیز نام سند باز شده را نیز به شما نمایش می دهد.

 

  انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 72

دیدگاه های کاربران (0)

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ است.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما